ano1niem
4 4 van 5 sterren
Op zich mooie kasten
We hebben twee van deze spiegelkasten gekocht. Ze zijn in principe mooi en voldoen aan de verwachting, er is alleen 1 grote tegenvaller: het aan-knopje is niet gecentreerd als je de kast waterpas ophangt. Dit valt ook niet te corrigeren door de spiegel anders te hangen, want dan staan de plankjes schreef. Helaas hebben beide spiegels dit probleem. Het is een beetje een doorn in het oog. Toch vier sterren voor deze spiegelkasten omdat ze verder mooi zijn en de enige betaalbare ronde spiegelkasten met verlichting erin die te vinden waren. Ik lees verder geen reviews waarin dit probleem wordt aangekaart, dus misschien hebben we gewoon pech gehad.
Geverifieerde aankoop