Rpnda
5 5 van 5 sterren
Erg leuke klok.....past helemaal in mijn interieur
Mooie klok.......alleen jammer dat er geen secondewijzer op zit
Geverifieerde aankoop
SensaHome
Eivormige wandklok van resin in walnoot-stijl bruin · Japandi organisch design · 29,5 × 22,5 cm
30 cm
Ontdek de SensaHome Wandklok Dakar, een unieke klok met een organisch Japandi-ontwerp en een asymmetrische klokvorm. Deze klok, in een walnoot houtstijl met een diameter van 29,5 cm, is gemaakt van bruine hars voor een natuurlijke uitstraling.
Japandi Organisch Ontwerp
De combinatie van organische vormen en Japandi-ontwerp creëert een serene esthetiek in je interieur. De bruine walnoot houtstijl en asymmetrische vorm maken deze klok tot een opvallend decoratief element.
Inbegrepen in het pakket:
1x SensaHome Wandklok Dakar
Free shipping on orders over €50 within the Netherlands. EU delivery typically takes 3–5 business days.
Returns accepted within 30 days in original condition.
Gebaseerd op 15 beoordelingen
Samenvatting beoordelingen
De meeste kopers zijn enthousiast over het mooie uiterlijk en de organische vorm van de Dakar wandklok, die goed past in hedendaagse interieurs. Levering wordt regelmatig geprezen als snel en goed verpakt. Een klein aantal klanten meldde functionele problemen, zoals wijzers die tegen de klok in draaiden of niet goed gecentreerd waren, wat tot retourzendingen leidde. Over het geheel genomen wordt de klok gewaardeerd om zijn originele uitstraling.
Klantbeoordelingen samengevat door AI
Rpnda
5 5 van 5 sterren
Mooie klok.......alleen jammer dat er geen secondewijzer op zit
Geverifieerde aankoop
Marieverweij
5 5 van 5 sterren
Mooie kwaliteit
Geverifieerde aankoop
Marielle2015
5 5 van 5 sterren
Ik ben blij met deze mooie wandklok. Mooi van kleur, organisch van vorm en origineel.
Geverifieerde aankoop
Bol klant
3 3 van 5 sterren
Mooie klok, echter retour moeten sturen, de wijzers draaiden in tegenwijzerszin...nog nooit meegemaakt...moesten we daarmee dan ook de klok kunnen terugdraaien graag!
Bol klant
1 1 van 5 sterren
Estetisch gezien is dit een mooie klok. Wel wat kleiner dan ik had verwacht, maar prima. Echter, het middelpunt van de wijzers zit niet precies in het midden. Als je de klok op zes uur zet, dan staan beide wijzers flink links van de 12 en de 6. Ik vind dat heel storend. Daarom is de klok retour gegaan.